קורס רשתות חברתיות - יצירת תוכן ויזואלי לפרסום - סטודיו גברא

תוכן ויזואלי למדיה החברתית

תוכן ויזואלי, רשתות חברתיות, שיווק ופרסום

למי? הקורס רלוונטי לעצמאיים, בעלי עסקים קטנים/בינוניים, מובילי דעה ומנהלי מדיה חברתית הרוצים ליצור באופן עצמאי תוכן ויזואלי איכותי.

למה? מטרת הקורס הינה לייצר תכנים ויזואליים איכותיים לשיווק ופרסום במדיות החברתיות.

מה צריך? אין צורך בידע מוקדם בצילום או בציוד מיוחד, הקורס נותן כלים לצילום והפקה באמצעות הטלפון הסלולארי.

 

הקורס כולל שני תהליכים –

עבודה עם לקוח- תהליך בניית קמפיין ותוכן שיווקי ללקוח משלב קבלת הבריף מהלקוח, עבודה על הפרקטיקה של הכנת קמפיין דיגיטאלי ופרסום הקמפיין ברשתות.

ובמקביל הבנה ולמידה של תחום יצירת התוכן הוויזואלי ברשתות החברתיות והיכרות עם ממובילי דעה ברשתות והתהליך שהם עברו.

בתחילת הקורס, התלמידים יקבלו בריף לביצוע עליו יעבדו וישפרו תוך כדי הקורס, התוצר הסופי שייבחר ישמש כקמפיין דיגיטל ברשתות ללקוח מסחרי.

במסגרת הקורס, התלמידים יקבלו מידע רב כגון – טיפים לצילום סטילס ווידאו איכותי בסלולרי, תפעול עמוד אינסטגרם איכותי, מקוריות וחדשנות במדיות החברתיות, הבנת קהל הלקוחות, יצירת עניין ברשתות החברתיות ועוד.

לתכנית הלימודים המלאה לחצו כאן

 

המחזור הראשון של קורס פרסום ויצירת תוכן ברשתות חברתיות ייצא לדרך ב7.5.20.

הקורס יתקיים בימי חמישי 17:00-21:00, ויימשך 4 מפגשים.

להשארת פרטים ונחזור אליכם לחצו כאן

להרשמה לקורס לחצו כאן

 

*ההשתפות בקורס הינה מגיל 18 ומעלה.

____________________________________________________

מרצי הקורס:

 

עידו איז׳ק – צלם אופנה, חלוץ הצילום בטלפון סלולארי, מצלם למיטב החברות בארץ (קסטרו, קרולינה למקה, רויאלטי), הקים ומנהל עמודי אינסטגרם למיטב המותגים בארץ, הקים חברה לייצור תוכן ותפעול עמודים ברשתות החברתיות וכיום שותף בחברת הדיגיטל prpl ונציג חברת סמסונג בישראל.

עידו איז׳ק

איתן טל – צלם אופנה ופרסום, אוצר תערוכות. התמחה בתאורה, פורטרטים וצילום אופנה בבית הספר הגבוה לצילום בניו- יורק S.V.A וכיום מצלם הפקות למגזינים המובילים בארץ. מורה בכיר בסטודיו גברא. סגנון הצילום של טל מאופיין ברמת ליטוש ואסתטיקה גבוהה, זוויות, גאומטריה, קונטרסט וקומפוזיציות הנעות בין הדו-מימד לתלת-מימד.

לכתבה שפורסמה לאחרונה על עידו איז׳ק לחצו כאן.

לעמוד הפייסבוק של איתן טל לחצו כאן.

במסגרת הקורס יתקיימו הרצאות אורח על ידי אושיות רשת מתעשיית הפרסום והשיווק במדיות החברתיות –

יצירת תוכן לרשתות חברתיות

קים אור אזולאי

רק בת 17 – קים אור שחקנית וכוכבת מהבולטות בארץ, מנחה תכניות ואירועי נוער, מובילה קמפיינים נחשקים, מנהלת פלטפורמות דיגיטל עם מאות אלפי עוקבים, פאשניסטה ובעלת מותג כובעים פרטי.

בהרצאתה תדבר על השילוב בין קריירת המשחק, לימודים ועולם הרשתות החברתיות, על פריצת גבולות עסקיים וחשיבה חדשנית בדור הנוכחי.

מושיק גלאמין

החל את דרכו כמגיש ומנחה תכניות טלוויזיה, שחקן ושדרן רדיו. היום מעצב פנים ויועץ אופנה, מנחה טלוויזיה, ומומחה בתחום הסטייל בכלל ובעיצוב הבית בפרט. כיועץ אופנה עשה סטיילינג לצילומי קטלוגים של חברות גדולות, פרסומות טלויזיה, תצוגות אופנה והפקות בעיתונים נחשבים.

בשנים האחרונות הקים את המיזם העסקי ״אינסטבלוק״, רשת עיצוב מוצרים מבלוקי עץ, המשמשים כפריט עיצובי.

בהרצאתו ידבר על יצירת תכנים שיווקיים לרשתות החברתיות.

מתן מה-אהבתי

פרסומאי ויזם, בעלים של חברת SHARE Media המתמחה בשיווק באמצעות תוכן משפיענים, וניהול תוכן בסושיאל העומדת מאחורי מהלכים ויראליים ברשתות החברתיות וקמפיינים מסחריים בהיקפים גדולים.
מתן גם ממנכ"ל את Startell.com – בית תוכנה טכנולוגי המחבר בין לקוחות למשפיענים בכל העולם.

בהרצאתו ידבר על יצירתיות בניו מדיה, יספר על פלטפורמות השיווק העומדות לרשותנו ויספר את סיפורו האישי.

תמר מרקוביץ׳

עיתונאית אופנה וסטייליסטית, למדה בקורס לימודי החוץ בשנקר. בעבר גם לימדה סטיילינג בבית ספר שהקימה בעצמה. אחראית לשערים במגזינים רבים במהלך השנים והלבישה בסדרות מוכרות והפקות רבות.

מבלי שלמדה תדמיתנות או עיצוב, תמר מעצבת אופנה, והייתה בעלת בלוג וחנות אינטרנטית לייבוא בגדים מסין. בחמש השנים האחרונות מתמחה בניהול תוכן מסחרי בדגש על רשתות חברתיות למותגי האופנה המובילים בארץ.

בהרצאתה תדבר על עולם המושגים של יוצרי התוכן. מה מפרסמים, איך ומי הלקוחות שלנו?

 

 

למידע ופרטים נוספים כתבו לנו:







Call Now Button