קורס צילום מרעיון לתוצאה

 

קורס צילום מרעיון לתוצאה הסוד להצלחה טמון ביכולת של אדם לחשוב בשני כובעים ולשלב שתי נקודות מבט.
חשבו על זה, הבמאים הטובים ביותר בעולם, הם כאלה שיש להם ידע טכני לצד חזון אומנותי ויצירותיהן מגלמות את השילוב הזה.
קורס צילום חיוני כל כך היות והוא משלב שני אספקטים שהופכים צלם לצלם טוב, הצד הרעיוני, היצירתי והצד הטכני. על פניו מדובר בשתי נטיות מנוגדות, אך כפי שניתן לראות בקורסי צילום שונים, כל נטייה ניתן לפתח, לשכלל ולשפר.
איך תעשו זאת ולמה המקום המתאים ביותר הוא קורס צילום, הכול במאמר שלפניכם
  • אחד הדברים שלומדים בקורס צילום זה איך לחשוב מחוץ לקופסא ולהביא לידי ביטוי רעיון או אג’נדה. לא כל תמונה חייבת להכיל מסר חברתי ולצאת בהצהרות, אך כשאתם מקדישים מחשבה גם לרגש שהתמונה תעורר, וודאי תהיו טובים יותר.
  • חשוב לזכור שלכל דבר וכל סיטואציה יש מספר נקודות מבט. קורס צילום יסייע לכם לפתח וגם לקבל, נקודות מבט אחרות.
  • בעידן של היום כשהצילום הפך דיגיטלי ומהיר כל כך, כל אחד יכול לקחת מצלמה ולצלם, מקסימום לא מפתחים מה שלא נראה. מי שרוצה לקחת את הצילום לשלב הבא, בין אם כתחביב או כמקצוע, חייב לדעת לתפעל מצלמה באופן ידני. להבין מה זה צמצם, מתי ואיך משתמשים בפלאש. כשאתם מבינים את הפונקציות של המצלמה ויודעים את טווח היכולת שלה, אתם יכולים להוציא מאמתחתכם תמונות מדהימות, אחרי הכול, לימודי צילום לא מוציא צלמים אוטומטים.
  • אפקט נוסף של קורס צילום בעבור מי שמבקש לשכלל יכולות צילום, זהו המשוב. בקורסי צילום אתם מקבלים משוב לא רק מאנשים שזהו תחום התמחותם, אלא גם משאר חברי קורס צילום. כל אחד נותן את דעתו, השקפתו ותחושותיו ביחס לתמונות שצילמתם, תתפלאו לגלות פרטים שכלל לא חשבתם עליהם בעת שצילמת את התמונה.
  • כמעט כל אדם שעבר קורס צילום בבית ספר לצילום, יכול למתוח קו ברור בין התמונות שצילם לפני הקורס, לתמונות שצילם לאחר שעבר קורס צילום. אם לפני קורס צילום כל התמונות שצילמתם היו נחמדות, חביבות ומעוררות רגשות חיוביים, אחרי שלמדים שתמונה זהו כלי הבעה, לא מפחדים לזעזע, להתריס או לעורר רגשות מעורבים. זהו רק אחד היתרונות הברורים, בלקיחת עבודת הצלם לשלב הבא.
  • אם אתם שוקלים לעבור קורס צילום, לימודי צילום, חשוב שתדעו שעבודת הצלם אינה מסתכמת  בלחיצה על כפתור הצילום. צלם טוב הוא כזה שיודע לתכנן, להפיק, להיות באינטראקציה עם שאר הצוות ולמעשה לביים את התמונה, כך שתמחיש את חזונו.
צלם טוב הוא זה שיודע למצות את המקסימום מכל סיטואציה, לעשות בחירות נכונות בשבריר שניה, לשלוט בכלים הטכנים, להגשים את חזונו ולבטא את סגנונו האישי בכל צילום ותמונה.
למידע ופרטים נוספים כתבו לנו:
שלחו הודעה
לוגו ריבוע שקוף

תודה שנרשמתם ליום הפתוח!

פרטים נוספים ישלחו במייל בהקדם

דילוג לתוכן