רק בקורס צילום דיגיטלי לומדים איך לצלם תמונה מוצלחת בשוט אחד

כל צלם מתחיל צריך ללמוד איך להפיק את המיטב מציוד הצילום שלו. בין אם אתם משתמשים במצלמה חדשה למתחילים, או בציוד מתקדם יותר- יש לנו תובנות גדולות לספק לכם במסגרת מגוון קורסים לצילום, שיסחפו אתכם למסע דרך עולם הצילום.

לפני יותר מעשור, כשחדר התחום הדיגיטלי אל עולם הצילום, אף אחד לא שיער, שהוא יהפוך מהר כל כך לאחד התחומים המבוקשים בעולם המדיה. קורס צילום דיגיטלי היה למיטיבי לכת, ולבעלי מעוף, אך ניכר כי הרשתות החברתיות, מכשירי הטלפון הניידים עם פונקציות המצלמה המתקדמות והמעבר לתיעוד חוויות אישיות כחלק מסדר היום של כל אחד מאיתנו (כמעט), הצילום הדיגיטלי הוא חלק בלתי נפרד מהווייתו של האדם המודרני ואופן ההתבטאות שלו בצורה יחודית ואינדיבידואלית. אז אספנו עבורכם את הטיפים, שיסייעו לכם להוציא יותר מכל פריים. הם לא מהווים חלופה לקורס שלנו לצילום דיגיטלי, אבל הם הכי בייסיק, אז כדאי שתכירו.

1. הכל מתחיל בציוד הצילום שלכם

המצלמות בטלפונים הסלולריים שכנעו רבים, שאין צורך במצלמה איכותית, כדי להשיג תמונה מוצלחת. ואם נוסיף לעובדה זו את הפילטרים השונים, בהחלט ניתן להבין את הבלבול בקרב הצלמים המתחילים והחובבנים. אין ספק, שצילום דיגיטלי הפך להיות פשוט יותר בעזרת הטכנולוגיות השונות, אך אין תחליף לציוד איכותי, שבאמצעותו ניתן להשיג את האפקטים שאתם רוצים. בין אם זה משחקי תאורה, דרמטיות, פוקוס או משחק עם אלמנטים, האומנות האמיתית מתחילה בציוד הצילום, ואין סיפוק גדול יותר מהכרת הציוד והאפשרויות שהוא פותח בפנינו. הכל מתחיל בתכנון ומשם להוצאה אל הפועל- זו מהותה של אומנות הצילום.

2. למדו לשלוט במשולש החשיפה

אם יש פן טכני, שכל צלם חייב ללמוד לשלוט בו הוא משולש החשיפה. זהו איור פשוט, שמסייע לשלב בין 3 רכיבי מצלמה: צמצם, מהירות תריס ו- ISO, שמאפשרים לנו להחליט, כיצד התמונה תיראה. מאחר וזהו נדבך אלמנטרי בצילום, איננו מוותרים עליו, ומעניקים את המיומנות הנדרשת במסגרת קורס צילום למתחילים בצפון.

3. אל תפחדו מצילום פלאש

מאיזושהיא סיבה, צלמים מתחילים נוטים לפחד מצילום פלאש, אך דעו, שכאשר נעשה בו שימוש יעיל, ביכולתו לשבח את התמונות באופן ניכר. החלק הקשה ביותר בעיסוק עם פלאש הוא הגדרת ההגדרות הנכונות. אל דאגה, זו לא תורה מסיני, וניתן ללמוד כיצד להתגבר על הקושי ולהתמודד עם האתגר במסגרת קורס צילום מקצועי בחיפה. עם הדרכה נכונה תגלו, שזה הופך להיות די פשוט.

4. צלמו בלוקיישנים שמוציאים אתכם מאזור הנוחות

אחד הדברים מעוררי ההשראה בעולם הצילום הוא היציאה מאזור הנוחות והצילום במחוזות חדשים. צאו לטיול באזור חדש, שטרם ביקרתם בו, חקרו סביבה אחרת, תרבות שונה ונוף לא מוכר ואנו מבטיחים שתשטוף אתכם אנרגיה יצירתית שלא ציפיתם לה.

5. צרו את התמונה שאתם רואים בעיני רוחכם

אם אתם רואים תמונה מסויימת בעיני רוחכם, אל תמנעו מעצמכם להוציאה אל הפועל. באמצעות מגוון טכניקות ומיומנויות, שתרכשו בקורס צילום, תוכלו להגשים את הפנטזיות ולהשיג את התמונה שאתם רוצים. מיומנות היא דבר נרכש, אך יצירתיות מגיעה מתוך מקומות עמוקים בתוכנו. אל תעצרו אותה ותנו לחזונכם להוביל אתכם קדימה.

6. נסו לספר סיפור

בכל תמונה יכול להסתתר היבט סיפורי. ברגע אחד שאנו מתעדים מבעד לעדשה אנו מצליחים לראות עולם ומלואו, והמשפט “תמונה אחת שווה אלף מילים” יכול לבוא לידי ביטוי בכל שוט. צרו סיפור, נסו לגעת ברגשות, נצרו זכרונות ורגעים ותנו לתמונה לדבר במקומכם.

7. מזערו את מספר הסקירות בגב המצלמה

הצילום הדיגיטלי החדיר בצלמים רבים את ההרגל לבחון כל שוט בגב המצלמה, אך במקרים רבים התוצאה הסופית עלולה להיפגע מהרגל זה, ואתם עלולים להחמיץ את השוט המושלם. היו סבלניים, וודאו שהגדרות המצלמה הוגדרו, שמרו על פוזיציה, הישארו בעמדתכם ותנו לעדשה לדבר.

8. בדקו את הרקע שלכם

מה שקורה ברקע של התמונה יכול להכתיב במידה רבה אם התמונה תהיה טובה או רעה. רקע עמוס או מואר מידי יכול ליצור הסחת דעת מאובייקט הצילום. כמובן שניתן גם לטשטש את הרקע על מנת לתת יותר עוצמה לאובייקט ועומק לתמונה.

9. הירשמו לקורס צילום דיגיטלי

אין חכם כבעל ניסיון, אך רק המאסטר יכול לוותר על השיטה. הירשמו לקורס מקצועי, בו תקבלו את כל הידע והכלים שנחוצים לכם מאנשי מקצוע מנוסים, קבלו טיפים מאלו שכבר צעדו בשביל בו אתם פוסעים כעת, וצאו לחקור את עולמכם.

למידע ופרטים נוספים כתבו לנו:
שלחו הודעה
לוגו ריבוע שקוף

תודה שנרשמתם ליום הפתוח!

פרטים נוספים ישלחו במייל בהקדם

דילוג לתוכן