בית ספר לצילום

סטודיו גברא – בית ספר לצילום, הינו בית הספר לצילום הותיק ביותר בישראל אשר מכשיר מדי שנה ממיטב הצלמים בארץ.

בצוות המורים של הסטודיו נמנים מבכירי הצלמים בארץ. בית הספר מציע קורסים ברמות שונות למתחילים ומתקדמים בסביבת עבודה חדשנית ובליווי אישי.

את סטודיו גברא המיתולוגי ייסד בתחילת שנות השישים גברא מנדיל ז”ל, שהיה אחד מצלמי הפרסום והאופנה הראשונים בישראל.

באותה התקופה גברא היה צלם מוכר וידוע וצילומיו עיטרו את שערי העיתונים, כיכבו על לוחות המודעות ורבים מהם נעשו חלק מעולם הדימויים של כולנו.

רבים מהצלמים, שהפכו לאורך השנים למובילים בתחומם המקצועי, גדלו בסטודיו גברא כאסיסטנטים או שלמדו מגברא כסטודנטים ב”בצלאל”, במכללת הדסה, במכללת קריית אונו ובמכללת ויצ”ו.

לאחר שנים של ניסיון כצלם ובהוראה החליט גברא לרכז את כל הידע והניסיון במקום אחד ולהפוך את הסטודיו המוביל לבית ספר לצילום.

חלומו היה להעביר הלאה לדור העתיד של הצלמים בארץ את הידע, המקצועיות ואת האהבה הרבה שרכש למקצוע הצילום.

כיום, מנוהל סטודיו גברא ע”י בתו של גברא, רותי מנדיל-חלבי וממשיך לפעול לאור חזונו וברוחו.

סטודיו גברא מציע לתלמידיו מסגרת לימודים שנתית, דו שנתית ותלת שנתית, וכן קורסים קצרים. הלימודים מיועדים למי שרוצה ללמוד צילום בצורה מעמיקה ורצינית, להתנסות, לרכוש ידע ולעסוק בצילום כמקצוע.

הלימודים בסטודיו מתקיימים אחת לשבוע, בבית הספר הממוקם במרכז תל אביב וכוללים הרצאות, מפגשים עם צלמים, ביקורות עבודות והרבה עבודה מעשית.

במהלך הלימודים מתקיימות יציאות לצילומי חוץ, ביקורים בתערוכות, הרצאות של צלמים אורחים וסדנאות. צוות הסטודיו מעניק ליווי מקצועי ואישי לסטודנטים לאורך שנת הלימודים.

איך לבחור בית ספר לצילום?

 

כאשר מחפשים בתי ספר לצילום בגוגל מקבלים תוצאות רבות וקשה לבחור בית ספר מקצועי. לכן, כדאי לכם להשאיר פרטים בטופס למטה כדי שנוכל לחזור אליכם ולסייע לכם לבחור קורס מקצועי לצילום או סדנה חד יומית. סטודיו גברא נחשב לבית הספר המוביל והמתקדם בישראל, הלימודים במקום חווייתיים ומעשירים, בכיתות קטנות ובהנחיית אנשי מקצוע מנוסים ומובילים בעולם הצילום.

כדי לאפשר לסטודנטים להתנסות ולחוות את ה”עולם האמיתי”, מתקיימים במסגרת הלימודים שיתופי פעולה עם שחקנים/ות, מאפרים/ות, סטודנטים/ות לעיצוב אופנה, דוגמנים/ות, סטייליסטים/ות, מעצבים/ות גראפיים, אנשי שיווק ועוד.

עם סיום שנת הלימודים מאפשר בית ספר לצילום לבוגריו להפיק תערוכת צילום, שמזכה את משתתפיה בחשיפה גדולה. התערוכה מתקיימת בחלל הסטודיו שהופך לגלריה ומאפשרת לבוגרים לבטא את כישרונם ואת שליטתם בכלים. בית ספר לצילום סטודיו גברא מציג קורס צילום, לימודי צילום מהמקצועיים בארץ

קרא עוד:לימוד צילום בתל אביב

למידע ופרטים נוספים כתבו לנו:
שלחו הודעה
לוגו ריבוע שקוף

תודה שנרשמתם ליום הפתוח!

פרטים נוספים ישלחו במייל בהקדם

דילוג לתוכן