התשוקה לאור 7 – שרית גופן

שרית גופן

עד לפני שבע שנים, עבדתי במשרה בכירה. הכל עבד כמו שצריך, עד שהחלטתי לתת מקום לתשוקה שלי לצילום, שעד אותו הרגע היה רק תחביב. התחלתי ללמוד צילום באופן מקצועי בסטודיו גברא, ובמהלך הלימודים הבנתי כי לא אוכל להיות דבר מלבד צלמת. לא הרבה זמן עבר עד שהודעתי בחברה שאני פורשת מתפקידי ויוצאת אל הלא נודע, להרפתקת חיי, להגשמת חלומות.

זה לא היה מאוד פשוט כמו שזה נשמע. להחליט לוותר על משרה טובה באמצע החיים, כשיש אחריות על בית וילדים, וצריך להתפרנס – זו ממש קפיצה בלי מצנח. היו המון אתגרים – החל מלהיות צלמת מתחילה בגיל שבו רוב האנשים כבר מיושבים ויודעים לאן הם הולכים, להסתובב בין אנשי מקצוע צעירים ולעשות הכל כדי לפתוח דלתות ולצבור ניסיון מקצועי. עבדתי מאוד קשה, וזה השתלם לבסוף.

התקופה הקשה עברה, והיום אני עובדת ונהנית מאוד מהתחום שאני נמצאת בו – אני צלמת אוכל ועיצוב פנים. החיבור לאוכל היה קיים לפני הצילום המקצועי, הבאתי את האהבה שלי לאוכל וחיברתי אותה לעולם הצילום. אני נמשכת לעולם הזה, אני אוהבת לבשל ולארח, וכשהחלטתי להפוך את הצילום לעיסוק מסחרי – היה ברור לי שאהיה צלמת אוכל. 

מהחוויות שלי אני יכולה להציע לצלמות מתחילות להאמין בדרך שלהן. להרים כל אבן, לדייק את עצמן ולבקש עזרה מכל מי שאפשר. הדרך הזו אפשרית רק בשיתוף פעולה הדדי.

התהליך שעברתי עם הצילום לקח אותי למקומות של גילוי עצמי, ממש יקום מקביל מבחינתי. דברים שכנראה לא הייתי חווה בחיים הקודמים שלי. על הדרך זכיתי בתובנות לגבי תפיסות ההורות שלי ומה הם חלומות. 

אפרופו חלומות, הייתי שמחה ליצור תערוכת יחיד ולצלם למגזין נחשב בחו״ל או ספר בחו״ל, לפרוץ החוצה מגבולות הארץ.

תוכלו לשמוע עוד משרית בפאנל ״התשוקה לאור״, אירוע חנוכה שיתקיים ב-25.12 בסטודיו גברא בסימן צלמות מעוררות השראה.

הכניסה לאירוע חופשית בהרשמה מראש.

צילום אוכל בסטודיו גברא

צילום: שרית גופן

למידע ופרטים נוספים כתבו לנו:
שלחו הודעה
לוגו ריבוע שקוף

תודה שנרשמתם ליום הפתוח!

פרטים נוספים ישלחו במייל בהקדם

דילוג לתוכן