התשוקה לאור 7 – עדי כהן

עדי כהן

 

בגיל 12, קיבלתי מצלמה לכבוד בת המצווה והתחלתי לצלם את עצמי ואת החברות שלי. בהתחלה הצילום שלי היה צילום ביקורתי, מתבונן, תוהה על מקומי בעולם הנשים, מחפשת את הזהות הנשית שלי בבית ובסביבה הגברית שגדלתי בה. כשהתבגרתי, בשנות העשרים שלי, למדתי צילום במכללת הדסה בירושלים. עברתי לגור בניו יורק ועבדתי כצלמת. כשחזרתי לארץ, לתל אביב, התחלתי לחפש את דרכי בצילום והתחלתי לשאול את עצמי מה מעניין אותי לצלם. 

שוב ושוב, חזרתי לנושא של הזהות הנשית בכלל ולזו שלי בפרט, עשיתי את זה באמצעות התבוננות בנשים שצילמתי. דרך צילומי נשיות והיריון, חיפשתי ומצאתי טיפול תרפויטי עבור עצמי ועבור המצולמות שלי. דרך הצילומים נוצרה אינטימיות באופן טבעי. כך בעצם נולד סטודיו עדיגיטל. וההתמחות בנישת הריון נשים ומשפחה. 

היום אני בעיקר יוצרת פרויקטים נישיתיים במיתוג ויזואלי, זה תחום שמשלב את היכולות החזקות ביותר שלי – התחום העסקי, השיווקי והאסטרגי. אני מביאה הרבה מאד ערך ללקוח שמקבל התבוננות עמוקה על הארגון שלו.

לאורך הדרך חוויתי אין ספור אתגרים, במיוחד ככל שהעסק גדל. לכל שלב בגדילה עסקית יש את האתגרים שלו כמו שיווק ללקוחות ומציאת חיבור והתאמה ביני לבין הלקוח, גיוס עובדים מתאימים, התנהלות בתקציב מוגדר מראש. האתגר הגדול ביותר שאני מתמודדת איתו הוא ההבנה שלא תמיד אני מתפקדת כצלמת, אלא כמנהלת של עסק.

עסק שחשוב שישמור על הסגנון, המגע והאיכות של התוצר שיוצא מהסטודיו שלי, אני מאמינה בלהיות הצפרדע החרשת שמטפסת על ההר – זו שכולם צועקים לה מלמטה הערות (לא תמיד רלוונטיות), אבל היא לא שומעת ומטפסת למעלה עם האמת שלה ועם הרבה אמונה בעצמה.

עם כמה שעולם הסטודיו קוסם לי, חלום קטן שלי הוא דווקא לצאת קצת, להסתובב בעולם ולצלם פרויקטים מיוחדים. 

אני חושבת שהצילום היווה עבורי כלי אדיר להתפתחות אישית, מנטלית, רוחנית ועסקית, גדלתי והתפתחתי בהמון מישורים בחיים בעקבות ההחלטה לקחת את הצילום שלי למקום גבוה.

 

תוכלו לשמוע עוד מעדי בפאנל ״התשוקה לאור״, אירוע חנוכה שיתקיים ב-25.12 בסטודיו גברא בסימן צלמות מעוררות השראה.

הכניסה לאירוע חופשית בהרשמה מראש.

להרשמה לחצו כאן

 

צילום: עדי כהן

 

 

למידע ופרטים נוספים כתבו לנו:
שלחו הודעה
לוגו ריבוע שקוף

תודה שנרשמתם ליום הפתוח!

פרטים נוספים ישלחו במייל בהקדם

דילוג לתוכן