תוכן ויזואלי למדיה החברתית - סטודיו גברא

תוכן ויזואלי למדיה החברתית

 

סטודיו גברא – בית הספר לצילום מקצועי הטוב בישראל, בשיתוף עם הצלם עידו איז'ק – מצלמי האופנה הראשונים שהשתמש בסלולר לטובת צילום קמפיינים ופרסומות , חברו יחד על מנת ליצור מסגרת לימודית ליצירת תוכן ויזואלי לפרסום ושיווק במדיות החברתיות. הקורס בניהולו של צלם האופנה איתן טל, ויכלול מספר נושאים מעולמות התוכן העכשוויים.

עידו איז׳ק – אושיית רשת שביסס את הקריירה שלו על צילום בסמארטפון. החל לצלם בגיל 13, למד במגמת צילום בתיכון, המשיך כצלם צבאי ולאחר מכן היה לאסיסטנט של צלם האופנה רון קדמי. בהמשך הפך לצלם אופנה מוביל, גילה את המצלמה בסלולר והקים את החברה שנמצאת בבעלותו היום –  IDOCVM.

לכתבה שפורסמה לאחרונה על עידו איז׳ק לחצו כאן.

איתן טל – צלם אופנה ופרסום, אוצר תערוכות. התמחה בתאורה, פורטרטים וצילום אופנה בבית הספר הגבוה לצילום בניו- יורק S.V.A וכיום מצלם הפקות למגזינים המובילים בארץ. מורה בכיר בסטודיו גברא. סגנון הצילום של טל מאופיין ברמת ליטוש ואסתטיקה גבוהה, זוויות, גאומטריה, קונטרסט וקומפוזיציות הנעות בין הדו-מימד לתלת-מימד.

לעמוד הפייסבוק של איתן טל לחצו כאן.

 

הקורס כולל שני תהליכים –

עבודה עם לקוח- תהליך בניית קמפיין ותוכן שיווקי ללקוח משלב קבלת הבריף מהלקוח, עבודה על הפרקטיקה של הכנת קמפיין דיגיטאלי ופרסום הקמפיין ברשתות.

ובמקביל הבנה ולמידה של תחום יצירת התוכן הוויזואלי ברשתות החברתיות והיכרות עם ממובילי דעה ברשתות והתהליך שהם עברו.

בתחילת הקורס, התלמידים יקבלו בריף לביצוע עליו יעבדו וישפרו תוך כדי הקורס, התוצר הסופי שייבחר ישמש כקמפיין דיגיטל ברשתות ללקוח מסחרי.

___________________________________________________________________________________________________

המחזור הראשון של קורס פרסום ויצירת תוכן ברשתות חברתיות יצא לדרך בפברואר 2020.

הקורס יתקיים בימי חמישי 17:00-21:00, וימשך 4 מפגשים.

לתכנית הלימודים המלאה לחצו כאן

 

במסגרת הקורס יתקיימו הרצאות אורח על ידי אושיות רשת מתעשיית הפרסום והשיווק במדיות החברתיות –

 

קים אור אזולאי

רק בת 17 – קים אושיית רשת שמנהלת עמוד אינסטגרם מלא עוקבים, פאשניסטה שמחזיקה קמפיינים רבים, בעלת מותג כובעים, מעלה סרטונים פופולריים ליוטיוב ללא הפסקה ומנחה תכניות ואירועי נוער. קים אור גם מחזיקה בקריירת משחק.

בהרצאתה תדבר על דרכה בעולם הרשתות החברתיות ואיך היא יצרה סביבה באזז.

 

מושיק גלאמין

החל את דרכו כמגיש ומנחה תכניות טלוויזיה, שחקן ושדרן רדיו. היום מעצב פנים ויועץ אופנה, מנחה טלוויזיה, ומומחה בתחום הסטייל בכלל ובעיצוב הבית בפרט. כיועץ אופנה עשה סטיילינג לצילומי קטלוגים של חברות גדולות, פרסומות טלויזיה, תצוגות אופנה והפקות בעיתונים נחשבים.

בשנים האחרונות הקים את המיזם העסקי ״אינסטבלוק״, רשת עיצוב מוצרים מבלוקי עץ, המשמשים כפריט עיצובי.

בהרצאתו ידבר על יצירת תכנים שיווקיים לרשתות החברתיות.

 

מתן מה-אהבתי

יזם ומנהל חברה המתמחה בתוכן באמצעות משפיענים, הקים עם שותפו גיא שלו את חברת Sharemedia, המתמחה בניהול תוכן בסושיאל ועומדת מאחורי מהלכים ויראליים ברשתות החברתיות וקמפיינים מסחריים בהיקפים גדולים. מתן גם הבעלים של חברת Starbox סטארט-אפ טכנולוגי מתחום המשפיענים שמחבר בין לקוחות למשפיענים.

בהרצאתו ידבר על יצירתיות בניו מדיה, יספר על פלטפורמות השיווק העומדות לרשותנו ויספר את סיפורו האישי.

 

תמר מרקוביץ׳

עיתונאית אופנה וסטייליסטית, למדה בקורס לימודי החוץ בשנקר. בעבר גם לימדה סטיילינג בבית ספר שהקימה בעצמה. אחראית לשערים במגזינים רבים במהלך השנים והלבישה בסדרות מוכרות והפקות רבות.

מבלי שלמדה תדמיתנות או עיצוב, תמר מעצבת אופנה, והייתה בעלת בלוג וחנות אינטרנטית לייבוא בגדים מסין.

בהרצאתה תדבר על עולם המושגים של יוצרי התוכן. מה מפרסמים, איך ומי הלקוחות שלנו?

 

 

 

למידע ופרטים נוספים כתבו לנו:







Call Now Button