קיץ של צילום > תערוכות צילום מעניינות הקיץ ברחבי העולם 2016

קיץ של צילום

נוסעים לחו״ל? שווה לכם להציץ בתערוכות צילום מעניינות המתקיימות הקיץ ברחבי העולם. הכנסנו גם אחת מקומית לאלו שמעדיפים את הקיץ הישראלי.


 

מוזיאון הצילום בברוקלין, ניו יורק

בין אם אתם חובבי ספורט, ובין אם לא, תמיד נחמד לראות תערוכה שסוקרת תחום צילום אחד לאורך זמן. תערוכה מרתקת המציגה במוזיאון הצילום בברוקלין מציבה בחזית את צילום הספורט ברחבי העולם, בענפים מגוונים, משנת 1870 ועד ימינו.

15 ביולי – 1 בינואר

לפרטים: https://www.brooklynmuseum.org/exhibitions/who_shot_sports


 

מוזיאון הצילום בברלין

תערוכה אשר מציגה אוספי תמונות של צלם האופנה הגרמני הלמוט ניוטון, אשר נודע בצילומי עירום של דוגמניות ונשים. בתערוכה זו מציגה גם אלמנתו, ג׳ון ניוטון, שהיתה גם היא צלמת מצליחה בשם העט אליס ספרינגס.

2 ביוני – 20 בנובמבר

תערוכה דומה של הלמוט ניוטון לבדו, מציגה במוזיאון FOAM באמסטרדם עד ה-4 בספטמבר.

לפרטים: http://www.smb.museum/en/museums-institutions/museum-fuer-fotografie/exhibitions/detail/alice-springs-the-mep-show-helmut-newton-yellow-press-mart-engelen-portraits.html

 


 

גלריית הצלמים, לונדון

 תערוכה של צלם האופנה הבריטי טרנס דונובן, המציגה הן צילומי וינטג׳ ידועים והן צילומים מאוסף פרטי שטרם הוצגו בפומבי. דונובן ייצג קול חדש בצילומי האופנה והפורטרטים של עידן פוסט מלחמת העולם השנייה. הוא צילם שחקנים ואנשים בולטים ב״סצנה״ הלונדונית של שנות ה-60.

15 ביולי – 25 בספטמבר.

 


 

הבית האירופאי לצילום, פריז

חואקין פאיבה הוא צלם ברזילאי שצילומיו משקפים מבט ראשון לתוך ברזיליה, עיר הבירה של ברזיל מאז 1960, ותושביה. עבודתו כוללת תמונות אדריכלות ונוף אנושי של השכונות הפופולאריות בעיר. התערוכה מציגה צילומים שצילם מאז 1970.

15 ביוני – 28 באוגוסט

לפרטים: http://www.mep-fr.org/evenement/joaquim-paiva/


 

ואחד משלנו: מוזיאון ארץ ישראל, תל-אביב

מכירים את פרויקט הצילום Facity בו אנשים מצלמים פורטרטים עצמיים על רקע לבן, בקומפוזיציה זהה, תחת כללים נוקשים? במוזיאון ארץ ישראל ברמת אביב מוצג סוג של Facity המוני – 1,000 דיוקנאות של סטודנטים ישראלים אשר צולמו בינואר 2015 במבואה של בניין באוניברסיטת תל-אביב. הפרויקט של רולנד פישר, הנקרא ״דיוקן ישראלי קבוצתי״, מוצג בגודל 3 מ׳ על 16 מ׳ בחזית אודיטוריום קלצ׳קין במוזיאון, ומטרתו לחשוף את הפנים הרבות של החברה הישראלית. בתוך האודיטוריום ניתן גם לצפות בעבודת הוידאו ״תל אביב – יום רגיל בשדרות רוטשילד״, גם היא של פישר. הפרויקט הוצג לראשונה בלב העיר מינכן בנובמבר 2015.

מציג עד 16 בדצמבר.

לפרטים: http://www.eretzmuseum.org.il/549/


 

 

למידע ופרטים נוספים כתבו לנו:
שלחו הודעה
לוגו ריבוע שקוף

תודה שנרשמתם ליום הפתוח!

פרטים נוספים ישלחו במייל בהקדם

דילוג לתוכן