לרכוש את הטכניקות היעילות ביותר בקורס צילום מקצועי בחיפה

אחת הטעויות הנפוצות, שצלמים רבים נוטים ליפול אליה, לפחות בתחילת דרכם, היא שימוש לא נכון בהגדרות המצלמה שלהם. אין ספק שהכרת הציוד המקצועי על בוריו היא עניין של זמן, מיומנות והרבה פרקטיקה. אין זה מספיק להיעזר בחוברת ההדרכה של היצרן, וזוהי אחת הסיבות שבגינן מומלץ לצעוד את הצעדים הראשונים עם ליווי מקצועי במסגרת קורס צילום מקצועי בחיפה.

אף על פי שצלמים מתחילים נלהבים לתפוס את הפריים שעינם קולטת, כבר בתחילתו של קורס צילום למתחילים בצפון הם מגלים סקרנות ותשוקה רבה להתעסקות בציוד המקצועי ובפן הטכני של עבודת הצלם, שכן הוא מעניין ומאתגר לא פחות, וידע מדוייק לצד שימוש נכון תמיד מניבים תוצאה טובה יותר, ומאפשרים לצלם להגיע אל התוצר הרצוי, ואף לתוצר טוב ממנו.

לבחור נכון את המורה ואת מיקום הקורס

לקהל הרחב מוצעים מגוון קורסים עשיר לחובבנים ולמקצוענים, וחשוב יותר מכל, לבחור את המורה או בית הספר המתאימים והמקצועיים ביותר. השוק מוצף בצלמים מתחילים, כאלו שעוד לא רחשו מספיק ניסיון בעצמם, וממהרים להציע את שירותיהם כמורים לצילום, וברור שמורה שכזה לא יוכל להעניק לתלמידיו את מלוא החבילה שראוי לקבל צלם בתחילת דרכו כדי לצאת לדרכו המקצועית.

בסטודיו גברא מציעים לימודי צילום בצפון הארץ, בעיר חיפה, העיר השוקקת והססגונית, שמעניקה שפע של חוויות דרך העדשה הן בחיק הטבע, הן באמצעות האוכלוסיה המגוונת שתמיד כיף לתעד בעין העדשה, התרבות העשירה בעיר ועוד.

הגדרות המצלמה שנלמד במסגרת קורס צילום מקצועי בחיפה

במסגרת קורס צילום בחיפה נלמד את הבסיס החשוב לכל צלם, ממנו ניתן לצמוח ולהרחיב את היריעה עוד ועוד. בין הנושאים השונים נלמד על תפעול נכון של ציוד הצילום והדרכים בהן נוכל לקבל את התוצאות הטובות ביותר ואת האפקטים המיוחדים, שיחסכו מכם את הצורך בפילטרים מיותרים.

אז למי שטרם רכש את הידע במלואו או שרוצה לרענן את הידע הקיים, הנה כמה טעויות נפוצות בהגדרות עדשה שאתם חייבים להכיר ולהימנע מהן:

  1. שימוש ב- ISO גבוה מידי- המצלמות הדיגיטליות החדשות מאפשרות צילום באיכות מדהימה גם ב-ISO  800/1600/3200, וחוסכות את הצורך בשימוש ב- ISO גבוה מידי.
  2. הגדרת תריס לא מדוייקת- הגדירו את מהירות התריס ברמה אחת מעל אורך מוקד העדשה, כדי לוודא שהתמונה תהיה חדה יותר.
  3. שימוש מיותר בפיצוי על חשיפה- הימנעו משימוש בפיצוי על חשיפה על מנת להשיג תמונה קרובה ככל האפשר למקור.
  4. אל תמהרו להינעל על נקודת הפוקוס – הקדישו זמן לצורך קבלת נקודת מיקוד מדוייקת ונכונה. שלטו בנקודת המיקוד ושימו את הפוקוס על הנושא החשוב ביותר בתמונה.
  5. השתמשו בחצובה- ייצבו את התמונה באמצעות שימוש בחצובה, וכך הפכו את התמונות לחדות יותר.

לקחת צעד נוסף לקריירה המקצועית או לפיתוח המיומנות והיצירתיות

משסיגלתם מיומנויות טכניות, והשימוש בציוד ובאביזרי הצילום הופך טבעי יותר ויותר, הגיע הזמן לחשוב על קורס צילום למתקדמים. לחלקכם זה יועיל לפיתוח הקריירה, אם בכך אתם חפצים, אך לכולכם זה יועיל לבטח לפיתוח מיומנויות נוספות, רכישת ידע וכלים נוספים, קבלת השראה ופיתוח היצירתיות.

רבים מהפונים לקורס צילום מתקדם מגלים עולם של יצירה שנפתח לנגד עיניהם, מאחר והם כבר שולטים בכל הפן הטכני, ומגיעים לבנות נדבך נוסף של ידע והעשרה.

למידע ופרטים נוספים כתבו לנו:
שלחו הודעה
לוגו ריבוע שקוף

תודה שנרשמתם ליום הפתוח!

פרטים נוספים ישלחו במייל בהקדם

דילוג לתוכן