טיפים מקצועיים לצילום טיולים

אוהבים לטייל בארץ ובעולם ורוצים ללמוד כיצד לצלם את הנוף המרהיב ואת האתרים התיירותיים המרשימים והמעניינים בהם אתם מבקרים? רוצים להעלות לפרופיל שלכם ברשתות החברתיות צילומים מרהיבים מכל הטיולים שלכם? אם כן, כדאי גם לכם ללמוד קורס מקצועי לצילום בבית ספר מוביל.
קורס יסודות הצילום מיועד לכל מי שרוצה להעמיק את הידע שלו בתחום הצילום וללמוד להביע דרך הצילום את השקפת עולמו, ולא רק לכאלה המחפשים להתחיל קריירה בענף הצילום. זהו קורס מקיף ומעמיק המיועד לחובבי צילום ולצלמים בתחילת דרכם. במהלך הלימודים רוכשים ידע תיאורטי מקיף ורחב ומתרגלים את החומר הנלמד כדי לצבור ניסיון מעשי, וכן – הוא מתאים גם לאנשים שנהנים לצלם עם הטלפון ורוצים לקחת את התחביב צעד קדימה.
גם אם אתם ״רק״ רוצים ללמוד לצלם טוב יותר בטיולים, במפגשים חברתיים או אפילו את המשפחה שלכם – קורס יסודות הצילום מתאים לכם. בטיול הבא כבר תוכלו לשפר את טכניקות הצילום שלכם.
ובינתיים, עד שתתחילו את הקורס צילום, אספנו לכם כמה טיפים צלמים מוכשרים המתמחים בצילומי טבע, נוף, מבנים ואנשים לקראת הטיול הבא אליו תצאו.

צילום טיולים

כל צילום מקצועי מתחיל בלמידה, מחקר ותכנון

כל צילום מקצועי מתחיל בלמידה, מחקר ותכנוןהטיפ הראשון, ואולי גם החשוב מכולם, הוא ללמוד על היעד בו מתכננים לבקר, בין אם טסים לחו”ל ובין אם יוצאים לטיול ברחבי המדינה. חשוב לקרוא על היעד והאטרקציות הנמצאות בו, יש להתעדכן גם בתחזית מזג האוויר, וכדאי להתרשם מצילומים של צלמים ותיירים מאותם המקומות בהם אתם תבקרו בקרוב.
כאשר לומדים על היעד קל יותר לתכנן את זוויות הצילום כדי להשיג את התמונה האיכותית והמרשימה ביותר, בנוסף תוכלו לדעת איפה ומתי כדאי לצלם במקום ואיזה ציוד נדרש. ישנם אתרים מובילים בהם תוכלו לחפש תמונות מעניינות ומקצועיות של יעדים שונים בעולם, למשל אתר פליקר (http://www.flickr.com).

ארגון התיק וציוד הצילום

לא מעט צלמים חובבים משתדלים להשאיר את המצלמה החדשה והמשוכללת בבית כיוון שהם חוששים מפגיעה במצלמה או מעוניינים לא לבלוט כשהם מצלמים ברחוב. צלם מקצועי יארגן את תיק הצילום שלו ויכין את כל הציוד הנדרש עבורו, גם אם זה על חשבון בגדים וציוד אחר במזוודה. לכן, הטיפ השני שלנו הוא לקחת כמה שיותר ציוד כדי שברגע האמת לא יחסר לכם דבר.
עליכם לחשוב גם על מקרים קיצוניים כמו גניבה או אובדן, לכן חשוב לדאוג גם לגיבוי של הצילומים בעזרת כרטיס זיכרון נשלף.

קורס צילום - צילום טיולים

צילום: שי מאיר, אסף פרידמן, אתי נמיר

סבלנות , התמדה וגמישות

כאשר מטיילים ביעד מסוים ישנם אילוצים שלא תלויים רק בנו, למשל מזג האוויר, שביתות, עיכובים, חגים וכדומה. לכן, אם מגיעים ליעד ולא ניתן לצלם בו בגלל תנאי התאורה, מזג אוויר קיצוני, ערפל וכדומה, לא צריך להתייאש ולהרים ידיים, כיוון שלרוב אפשר לצלם ביעד גם למחרת ובינתיים אפשר לצלם מקומות אחרים, לצלם אנשים או דמויות מיוחדות ומעניינות, וכדאי לחפש גם זוויות מקוריות ולצלם את היעד כדי ליהנות מתמונה דרמטית וייחודית.

שליטה בטכניקות צילום מגוונות

במהלך הטיול שלכם אתם יכולים להחליט האם לצלם מקומיים או להתמקד רק בצילום אתרי החובה ובצילום טבע. כדי לצלם נוף, חיות, אנשים, מבנים וכדומה, עליכם לשלוט בטכניקות צילום שונות, לכן כדאי לכם לבחור קורס צילום מקצועי בבית ספר מוביל לצילום, כמו למשל הקורס המתקדם בסטודיו גברא בו ישנו פרק שלם על צילומי טבע ונוף, כך תשפרו משמעותית את יכולות הצילום שלכם ותפיקו את המירב ביעדים השונים בהם אתם מטיילים.

קורס צילום - צילום נופים

צילום: שי מאיר

למידע ופרטים נוספים כתבו לנו:
שלחו הודעה
לוגו ריבוע שקוף

תודה שנרשמתם ליום הפתוח!

פרטים נוספים ישלחו במייל בהקדם

דילוג לתוכן