המסלול לצילום תדמית לעסקים

צילומי תדמית לעסק הם נדבך חשוב לכל הארגונים והעסקים, מטרתם ליצור רושם חיובי ראשוני ומוצלח אצל הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים. קורס צילום סטודיו נועד להכשיר את הצלמים ולהעניק לה ידע תיאורטי וכלים מעשיים לצורך ניהול סטודיו ולמתן שירותי צילומי תדמית ללקוחות מהמגזר העסקי. הקורס מתאים לצלמי מתחילים או חובבים, לצלמים מקצועיים ובעלי ניסיון בענף ולכל מי שרוצה להתמקצע בנושא צילומי תדמית לעסקים.

מה זה צילומי תדמית לעסק?

צילומי תדמית לעסק ישמשו אותנו בכדי להקרין רושם מסוים שנרצה להעביר ללקוחות פוטנציאליים בעסק של הלקוח או שלנו. צילומי התדמית אמורים להציג דימוי חיובי ורושם טוב על הלקוחות והספקים, במגוון רחב של פלטפורמות, ובעיקר בדיגיטל. צילומי תדמית נועדו גם לצורכי פרסום ושיווק, והצילומים משמשים בכתבות, בבלוגים, בקידום עסקי, בדפי נחיתה ואפילו ברשתות החברתיות כמו למשל דרך עמודי הפייסבוק והאינסטגרם של העסק.

צילומי תדמית מתאימים לכל מי שרוצה ליצור ויזואליות מוצלחת שתעזור לו למנף, לקדם ולפתח את העסק שלו. מומלץ ליצור מעין בנק תמונות מקצועי הכולל גם תמונות תדמית של מוצרי העסק וגם תמונות שממחישות את האווירה בבית העסק – סועדים במסעדה, הטבחים מאחורי הקלעים, קופאית שבדיוק עוזרת ללקוחה ועוד.

איפה לומדים את זה?

ניתן ללמוד צילום במגוון מוסדות לימודיים, אך מומלץ לפנות למוסדות שהם למעשה בתי ספר לצילום אשר ביכולתם הבלעדית לספק עבורכם את הכלים הנדרשים כדי להפוך לצלמים מדופלמים ומנוסים שמסוגלים לעשות “בוק” לעסקים ולהתמחות בתחומי צילום נוספים. בין נושאי הלימוד הנרכשים במסלול לצילום תדמית לעסקים ניתן למצוא את יסודות הצילום הטכני והדיגיטלי, עיבוד תמונה מתקדם ופוטושופ, צילום מוצר, צילום תדמית תוך תמיכה וליווי מקצועיים, ובסיום הלימודים זוכים לתעודה המקנה את האפשרות להתפרנס מצילום.

מה כולל תהליך צילום תדמית לעסקים?

קודם כל, להבין כי בסופו של דבר אנחנו משווקים את עצמנו ואת העסק שלנו אז ברצוננו לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. לא להחסיר אף פרט שנראה לנו חיוני והכרחי לעסק, בין אם מדובר בתאורה שמציגה מוצר מסוים באופן ייחודי או שמדובר באופן שבו תניחו מוצרים זה לצד זה כך שגודלם או צורתם יתבלטו.

חשוב לזכור כי בכל צילום, אפילו דרך הסמארטפון ובטח כשמדובר בצילום עסקי, חשוב להחליט מה הוא נושא הצילום המרכזי שבו הצופה יתמקד ולא לדחוס כמה שיותר נושאים או פרטים בצילום, כדי לא לבלבל את הלקוח. אם אתם מצלמים מוצר או אנשים (או שילוב בין השניים) – ודאו שנושא הצילום ברור. בסטודיו מקצועי לצילום דואגים לכל הפרטים הקטנים ולחפש דברים שעלולים לגנוב תשומת לב ומיקוד מהעיקר, שהוא קידום העסק שלכם. כעיקרון, חשוב לבודד את המוצר או להדגיש אותו על ידי הצבה שלו קרוב יותר למצלמה.

תאורה זה מרכיב חשוב בצילום איכותי, ולכן כשאתם קובעים יום צילומים בסטודיו חשוב לצלם באור יום או במקום עם תאורה מספקת. כעקרון, עדיף להימנע מאור מלאכותי מכיוון שהוא על פי רוב חלש מדי בשביל הצילום ולפיכך כל תנועה וחוסר יציבות יגרמו לתמונה להיראות מטושטשת ולא ברורה, דבר שעלול לגרום להרס יום הצילומים.

אז מה עלינו לעשות?

קורס צילום סטודיו מכשיר אותנו לעבודה עם ציוד מקצועי בסטודיו מאובזר. בוגרי הקורס רוכשים ידע תיאורטי וכלים פרקטיים לניהול סטודיו מתקדם ולעבודה כצלמי תדמית לעסקים ולארגונים בכל התחומים. במסגרת הקורס המקצועי הסטודנטים רוכשים ידע וכלים לצילום טכני, לצילום פורטרטים ומוצרים, לצילומי תדמית עבור עסקים, לצילומי וידאו ולעריכת ולעיבוד תמונות וסרטונים באמצעות תוכנות מתקדמות.

 

צילומי תדמית לעסק של הבוגרים שלנו

למידע ופרטים נוספים כתבו לנו:




      שלחו הודעה
      לוגו ריבוע שקוף

      תודה שנרשמתם ליום הפתוח!

      פרטים נוספים ישלחו במייל בהקדם

      דילוג לתוכן