קורס צילום בתל אביב

בית הספר המקצועי לצילום, סטודיו גברא, מציע מגוון רחב של קורסי צילום ומסלולי לימודים בתל אביב, סטודיו גברא הוא בית ספר לצילום מהמובילים בתחום, מסלולי הלימוד והקורסים מאפשרים לסטודנטים לרכוש ידע מקצועי ומיומנות בענף הצילום.

הקורסים בסטודיו גברא יאפשרו לכם לרכוש ידע בנושא השימוש במצלמה ויקדמו את פיתוח נקודת המבט האישית של כל תלמיד, במהלך הקורס נצא לימי צילום בשטח ובסטודיו בליווי המדריכים ונפגוש מגוון צלמים אורחים.

קורס צילום בתל אביב או לימוד צילום בתל אביב מיועדים לכל מי שיש לו שליטה על מצלמה ומעוניין להתנסות בעוד תחומיים מקצועיים, ולפתח את הידע האישי שלו, כמו גם לאלו העושים את צעדיהם הראשונים בעולם הצילום.

מתכונת המסלול שלנו:  קורס קצר- 12 מפגשים, אחת לשבוע, כ-4 שעות לכל מפגש, או מסלול שנתי- 44 מפגשים אחת לשבוע כ- 4 שעות כל מפגש.

קורסים מקיפים ומעמיקים

 

מסלול לימודי צילום בתל אביב מאפשר לכל אחד ואחת להעמיק את הידע ברזי הצילום, לרכוש טכניקות חדשות ומתקדמות, לפתח שפה אישית וייחודית ולהתנסות בציוד מקצועי ובשיטות צילום חדשניות. סטודיו גברא מציע מגוון קורסים בצילום, בהנחיית מרצים מנוסים ומוכרים בתעשייה, זהו מסלול לימודים חווייתי ומעשיר המיועד לחובבי צילום ולצלמים בתחילת דרכם.

במידה ואתם מעוניינים בעוד פרטים כנסו עוד היום לאתר הבית שלנו ותוכלו להנות ממבחר ענק של קורסים לצילום בתל אביב, או לימוד צילום בתל אביב.

המטרה שלנו ללמד אתכם את יסודות הצילום, הכוללים היכרות מקצועית עם מצלמה דיגיטלית עד הבנת השפה הצילומית. מאות מהתלמידים שלנו נהנים מידי יום ויום מהמקצועית ומאיכות של הלימודים אצלנו.

במידה ואתם מחפשים ייעוץ, הכוונה בנושא לימוד צילום בתל אביב צרו קשר ונשמח להתאים לכם את מסלול הלימודים המדוייק עבורכם.

סטודיו גברא הוא מוסד ותיק הקיים מאז 1962 ונכון להיום הוא אחד מבתי הספר המובילים בארץ ללימודי צילום וקורסי צילום. מחפשים מקצועיות, איכות, ניסיון, מיומנות, ומחירים אטרקטיבים? הגעתם למקום הנכון. אז אל תחשבו פעמיים התקשרו עוד היום ותיהנו ממבחר ענק של לימוד צילום בתל אביב, בבית הספר מהמובילים בארץ.

קורסי הצילום המקצועי והמסלולים השנתיים מתקיימים בבית הספר המרכזי בתל אביב:

המסלול השנתי של צילום ועיבוד תמונה הינו מסלול לימודים המלווה את הסטודנט המתחיל עד להכשרתו כצלם מקצועי, הקורס הינו קורס בפיקוח משרד הכלכלה והרווחה ומוכר כהכשרה מקצועית למבוגרים בגילאי 18 ומעלה, המעוניינים לרכוש מקצוע, לבצע הסבה מקצועית או לשדרג את המקצוע שלהם. ככזה, הוא מפוקח על ידי האגף להכשרה מקצועית במשרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, ועבור קהלים מסוימים הוא ממומן (לעיתים חלקית) על ידי המדינה.

המסלול השנתי של צילום סטודיו מוכר גם על יד משרד העבודה והרווחה כקורס להכשרה מקצועית ועל כן ניתן להשתמש בכספי הפיקדון הצבאי על מנת לממן קורס זה.

הקורסים להכשרה מקצועית, כמו גם, קורס ווידאו במצלמות סטילס מתקיימים בבית הספר המרכזי בתל אביב.

למידע ופרטים נוספים כתבו לנו:
שלחו הודעה
לוגו ריבוע שקוף

תודה שנרשמתם ליום הפתוח!

פרטים נוספים ישלחו במייל בהקדם

דילוג לתוכן