יקי הלפרין | הספר

 

יקי הלפרין | הספר

״את יקי אני מכיר מאז הייתי ילד, יקי היה אסיסטנט של אבא שלי וכמו רבים מהאסיסטנטים הפך לחלק ממשפחת מנדיל המורחבת, ליקי היו ידיים טובות עין מדוייקת וחיוך תמידי ואני כילד הערצתי אותו ומאוד אהבתי אותו.

אחריי הצבא כשהחלטתי לבחון את עולם הצילום הגעתי לסטודיו של יקי ברחוב גורדון פינת דיזינגוף והצעתי את עצמי כאסיסטנט, הסטודיו של יקי היה אז המקום הכי שוקק בעיר ועבור לא מעט אנשים מרכז העולם, ביליתי בסטודיו של יקי מספר חודשים שפתחו בפני דרך ארוכה ומעניינת בעולם צילום האופנה.

לפני מספר שבועות נפטר יקי באופן מפתיע בשעה שהיה עסוק בבניית תערוכה מעבודותיו, כחלק מהתערוכה הודפס ספר, הכולל צילומים שהוצגו בתערוכה ומעבר לצילומים גם קטעים מ”ספר הפולרואידים” שלו,

“ספר הפולרואידים” הוא יומן שבועי, בו היינו כותבים את כל פרטי הצילום- שם הלקוח, שם הדוגמנית, המאפרת, הספר, סוג סרטי הצילום בהם השתמשנו ופרטים נוספים שהיו קשורים בסט הצילום ושם גם היינו מדביקים בדבק דו צדדי צילום שצולם בסרט פולרואיד , זוהי הזדמנות להצצה נדירה לתקופה אחרת ולדור אחר של צלמים. אותי באופן אישי, מרגש לקרוא את המילים שנכתבו בכתב ידו של האסיסטנט שזכה להיות חלק מיצירתו של יקי באותה תקופה״.

רון מנדיל

שותף/מנהל סטודיו גברא

את ספר התערוכה ניתן לרכוש דרכנו במחיר מיוחד של 120 ₪

אם גם אתם רוצים להחזיק פיסת היסטוריה של עולם צילום האופנה הישראלי אתם מוזמנים לרכוש כאן

*איסוף מסטודיו גברא

 


 

 

תערוכת צילומיו של יקי הלפרין ז”ל הוצגה בקניון עזריאלי ב-2018

לרגל 70 שנה למדינת ישראל, הוצגה תערוכה יוצאת דופן של 70 יצירות מעולמות האופנה והתרבות
עם מיטב הדוגמניות המוכרות שצילם יקי הלפרין ז”ל, מגדולי הצלמים בישראל מאז ועד היום.

.

למידע ופרטים נוספים כתבו לנו:
שלחו הודעה
לוגו ריבוע שקוף

תודה שנרשמתם ליום הפתוח!

פרטים נוספים ישלחו במייל בהקדם

דילוג לתוכן