יוליה טייץ – Porcelian Beauty

whatsapp-image-2016-12-08-at-17-08-23

שמי יוליה טייץ, אני צלמת ומעצבת גרפית. הסיפור שלי עם צילום התחיל לפני יותר משמונה שנים. התחלתי את הקריירה שלי כמעצבת גרפית, מהר מאוד התמקצעתי בעיבוד צילומים, הפוטושופ הפך לאהבה, ויצרתי בעזרתו עולמות קסומים. עבדתי עם תוכניות טלויזיה, עיתונים וטובי הצלמים בארץ.

לפני שלוש שנים לקחתי את זה צעד קדימה והתחלתי לצלם בעצמי והתאהבתי בתהליך, שמתחיל מתכנון צילום, חשיבה על קונספט, חיפוש לוקיישן וסטיילינג. זה ממשיך בהיכרות והתחברות עם המצולמים שלי, ונגמר בשלב האחרון בו אני בוחרת רק את התמונות הטובות ביותר להן אני מוסיפה עיבוד מתאים.

סדרת הצילומים: PORCELAIN BEAUTY 
זמן רב שהרעיון ליצור סדרה שמוקדת לבקנים מסתובב בראשי, היופי המיוחד שלהם מהפנט אותי, אני רואה אותם כאנשים מעולם האגדות והפנטזיה… ולכן החלטתי להראות את מה שאני מרגישה בסדרה הזו. בתור אמנית פוטושופ אני אוהבת ליצור עולמות פנטזיה, ולכן ליצור את הסדרה הזאת ללא פוטושופ היה אתגר גדול עבורי. התמונות שבסדרה מצולמות בגוונים של לבן ללא צבע נוסף, שלמעשה מראה עד כמה  הצבע הזה יכול להיות ססגוני ועשיר. במהלך הצילומים הכרתי אנשים מקסימים, גם המצולמים וגם ההורים של הדוגמנים ודוגמניות הקטנים שתמכו, עזרו ופירגנו. מה שנתן לי המון מוטיבציה  והוביל אותי  לתוצאה  שאני כל כך אוהבת וגאה בה.

 

befunky-collage
 
קישור לאתר של יוליה:
 
 
 
קישור לדף של הסדרה:
 
למידע ופרטים נוספים כתבו לנו:
שלחו הודעה
לוגו ריבוע שקוף

תודה שנרשמתם ליום הפתוח!

פרטים נוספים ישלחו במייל בהקדם

דילוג לתוכן