טיפים לצילום חתונות

 

עונת האירועים נמצאת בפתח וזוהי שעת השין שלנו הצלמים לאצור רגעים וזכרונות מיוחדים עבור המצולמים שלנו. אז איך נוכל להתכונן לקראת ימים חשובים אלה? האם יש דרך להימנע מהפתעות בלתי צפויות? מה חשוב להכין בתיק הציוד ועל איזה פרט אסור לכם לוותר לפני שתצאו מהבית? הנה 6 טיפים שכדאי לכם ליישם לקראת העונה הקרובה (ובכלל)

  1. התאימו את הציוד שלכם 
    וודאו שהמצלמה, והעדשות תקינים, מכויילים ושהחיישנים נקיים לקראת העונה המתקרבת. במידה ואתם שוקלים לשדרג את הצילום שלכם לקראת האירועים הבאים בצעו את הרכישה זמן מה לפני כך שתוכלו להתנסות בהם ולהתרגל אל הממשק והאלמנטים החדשים המוצעים לכם.
  2. לוקיישנים
    הערכו לקראת צילומי הזוגיות המשתלבים במהלך היום ונסו לחשוב מחוץ לקופסא בכל הנוגע לכך – עשו סיור מקדים, בדקו את התאורה הקיימת בשעות הצילום העתידיות, האתגרים הפוטנציאליים ופצחו כיצד מקום שבו צילמתם בעבר יכול להראות שונה וייחודי לפעם זו/עונה זו.
  3. חזקו את הקשרים המקצועיים שלכם
    בין אם מדובר בלקוחות   / הזוגות שלכם אותם תצלמו ובין אם מדובר במפיקים ואנשי צוות אחרים עמם אתם עתידים לעבוד בעונה הקרובה, שמרו איתם על קשר, הקשיבו לצרכים והחזון שלהם ושתפו מהידע המקצועי שלכם. תחושת אמון וביטחון בין אנשי הצוות ויחד עם הזוג תביא לתוצרים מדהימים ואווירה מעולה ביום החתונה!
  4. שמרו על סדר אישי
    אם כבר סדר פסח- אז בתיק ציוד האישי שלכם! וודאו שאתם יודעים היכן נמצאת כל עדשה, סוללה, פלאש וכרטיס זכרון. תייגו אותם עם מדבקה או אמצעי זיהוי אחר לבחירתכם וודאו שכל הציוד מסודר ומאוחסן באופן יעיל ונוח לעבודה במהלך יום תזזיתי. הקפידו להטעין את הסוללות לפני היציאה לצילומים ותמיד רצוי איזה קליק קטן במצלמה לבדיקה שהכל עובד כשורה לפני שתצאו מהבית.
  5. ערכו תוכנית גיבוי
    כמה שלא נתכונן , תמיד יש הפתעות ולכן רצוי להיות ערוכים בציוד גיבוי למקרה שכרטיס זכרון יחליט להשתגע או שסוללה תלך לאיבוד. גבו את עצמכם בכל הדרוש לכם: גוף מצלמה, עדשות ופילטרים, פלאשים וכל מה שאתם נוטים להשתמש בו באופן קבוע במהלך האירוע.
  6. להיות מקצועיים!
    לפני הכל ואחרי הכל – חשוב לזכור שהאחריות שלכם בצילום יום האירוע היא משמעותית וחשובה – סומכים עליכם! תגיעו מוכנים ככל האפשר, עם אנרגיות גבוהות ועם ראש פתוח לבלת”מים ואתגרים אפשריים. ויותר חשוב- אל תשכחו להנות מכל רגע ורגע!
  7.  
  8.  
  9.  
  10. .

    קורס צילום אירועים בקרוב בסטודיו גברא!
    מעניין אתכם? לחצו כאן 
    או השאירו פרטים ונחזור אליכם

     

     

למידע ופרטים נוספים כתבו לנו:
שלחו הודעה
לוגו ריבוע שקוף

תודה שנרשמתם ליום הפתוח!

פרטים נוספים ישלחו במייל בהקדם

דילוג לתוכן