הסיפור של שרית גופן

 

לסטודיו גברא הגעתי בשנת 2011 כדי להגשים חלום ישן – לצלם!

״במשך שנים רבות הייתי לוקחת את הילדים לגן ברחוב העבודה בתל אביב ומול הגן היה בית ספר לצילום, שנים הצצתי על השלט שתלוי שם “סטודיו גברא” ולא העזתי לחצות את הכביש ולהיכנס ולממש חלום שהיה לי גנוז מגיל צעיר, רק בגיל 40 החלטתי לתת לעצמי מתנה העזתי סוף סוף להתקשר לרותי ולהתחיל לימודי צילום, תוך כדי הלימודים נפרץ הסכר והאהבה לצילום הפכה לסופה של רגשות ובגיל 41 החלטתי להגשים את החלום ולהפוך את הצילום למקצוע כי אין גיל להגשים חלומות״ 

במהלך לימודי קורס סטודיו החלה לצלם אוכל ובמהלך השנים האחרונות צילמה שרית למיטב והמסעדות בארץ , ולשפים שאנו פוגשים על מסך הטלביזיה. שרית מצלמת לחברות מזון מסחריות, צלמת הבית של אתר בישולים של חברת אוסם, של רשת המסעדות בנדיקט חוות תקוע, טבעול ועוד.  בשנה האחרונה הקימה חברת הפקה המתמחה בסרטי וידאו קולינריים ועובדת בשיתוף פעולה עם בוגרי הסטודיו.

בזכות הכניסה לסטודיו גברא ובעיקר אחרי פרוייקט תערוכה הבנתי שהלב שלי כל כולו בצילום.

בשלבים ראשונים של היותי עצמאית הקמתי יחד עם צוות אנשים מופלא את מה שהיום הוא מגזין אינטרנטי לסיקור מסעדות וקולינרייה איכותית בארץ TELAVIVIAN. כיום אני בעלת סטודיו לצילום  לייף  סטייל שמתמחה בקולינרייה – צילום מזון, אני צלמת עסוקה שעובדת עם מיטב המגזינים בתחום, מסעדות וחברות מסחריות בעולם המזון.צילמתי 3 ספרי בישול שאחד מהם זכה בתחרות עולמית במקום 5 כספר היפה ביותר בשנת 2015 מתוך עשרות ספרים מתמודדים.

ואני בעיקר מאושרת !!!

עוד על שרית מוזמנים לקרוא בכתבה שנעשתה עליה בYnet:

שרית גופן

לכתבה ב-Ynet

לאתר של שרית 

BeFunky Collage

שרית גופן

גם אתם רוצים לעבור חוויה של פעם בחיים? נרשמים לקורסים השנתיים של סטודיו גברא עכשיו – ומקבלים  את המחיר של השנה הקודמת!

יסודות הצילום . קורס צילום מקצועי. קורס סטודיו. צילום וידאו בסטילס. קורס פרימיום.

למידע ופרטים נוספים כתבו לנו:
שלחו הודעה
לוגו ריבוע שקוף

תודה שנרשמתם ליום הפתוח!

פרטים נוספים ישלחו במייל בהקדם

דילוג לתוכן