הסיפור של ענבל כבירי

DSC_5407-1024x684 ענבל_כבירי_1

החוויה ה”גבראית” שלי 

את ההחלטה ללמוד צילום בסטודיו גברא קיבלתי מעכשיו לעכשיו, בגיל בת 35, עם מקצוע לא רע (עורכת דין), ילד קטן ובן זוג שנוסע לחו”ל המון, מתגוררת בחיפה (ואז עדיין לא היה שם סניף של גברא), כבר החלטתי על מסלול אחר בחיפה  ושילמתי מקדמה.

אבל, שיחת טלפון מקרית עם רותי, מנהלת הסטודיו, שינתה לי את כל התכניות. משהו בקול שלה בשילוב הזיכרון של תחושת הביתיות שעטפה אותי מיד כשנכנסתי לסטודיו גרם לי להחליט מעכשיו לעכשיו שאני מתחילה ללמוד, דווקא שם!

למדתי מ 2014 – 2015  קורס צילום סטודיו מקצוע, למדתי קורס צילום אוכל עם דן לב, קורס פוטושופ. השתתפתי גם בסדנת מחול ובסדנת אדריכלות. בדיעבד, ההחלטה הוכיחה את עצמה כנבונה. למדתי אצל המורים הכי טובים שיש בתעשייה, קיבלתי ליווי צמוד ותמיכה בכל המטלות ויצאתי עם ידע מנצח. לאחרונה עזבתי את עבודתי באוניברסיטת חיפה ואני מצלמת במשרה מלאה. התחום שלי הוא אוכל ולייף-סטייל.

כששאלו אותי בשיעור הראשון בקורס מה אני אוהבת לצלם, עניתי “דברים יפים”.וזה בדיוק מה שאני עושה היום. מצלמת בתים יפים לאדריכלים ומעצבי פנים, מוצרים יפים לאומנים ואוכל. הדבר שהשפיע עלי במיוחד ב”סטודיו גברא” הוא קודם כל המקצועיות הבלתי מתפשרת. ובפן האישי, הנחלת התחושה שמותר לעסוק במקצוע שאוהבים, גם אם הוא היה רק תחביב. זה ממש לא מובן מאליו בימינו!

אין ספק ששיחת הטלפון עם רותי באותו יום, שינתה לי את החיים מהקצה אל הקצה. לקום בבוקר ולהתרגש מהעובדה שאני עובדת במקצוע שאני הכי נהנית ממנו – זו תחושה שאני ממליצה לכל אחד ואחת לחוות.
כתבה שלי שהתפרסמה במגזין רגבה: לחץ כאן 

ענבל כבירי

www.inbalcabiri.comBeFunky Collage

ענבל כבירי

גם אתם רוצים לעבור חוויה של פעם בחיים? נרשמים לקורסים  של סטודיו גברא עכשיו

יסודות הצילום . קורס צילום מקצועי. קורס סטודיו. צילום וידאו בסטילס. קורס פרימיום.

 

 

למידע ופרטים נוספים כתבו לנו:
שלחו הודעה
לוגו ריבוע שקוף

תודה שנרשמתם ליום הפתוח!

פרטים נוספים ישלחו במייל בהקדם

דילוג לתוכן