הסיפור של לירון אראל

liron-erel4-%d7%a7%d7%98%d7%9f

 

נכנסתי לעולם הצילום לפני עשר שנים עם מצלמת פוקט קטנה שעלתה לי מעט אך נתנה לי הרבה בתמורה.

הוקסמתי באופן מיידי מאפשרות לתפוס רגע או תנועה ולהפוך אותם לניצחיים.

כיום, אני צלם בינלאומי, עוסק בחתונות, פורטרטים והמון פרויקטים אישיים. אני מסתובב בעולם ומתמקד בצילום שהוא תיעודי וטבעי באופיו.

כשאני ניגש לצלם חתונה, המטרה שלי היא לתעד את מהות היום: חגיגה אמיתית של אהבה, אושר, חברים טובים ומשפחה. זו זכות ענקית והתרגשות גדולה בשבילי להיות נוכח ברגעים כל כך חזקים ומשמחים,עם גישה כמעט בלתי מוגבלת לחייהם של הלקוחות שלי, ביום המיוחד שלהם. אני זוכה להכיר את היקרים להם, ותופס את כל הרגעים החולפים שבדרך כלל כמעט ולא שמים לב אליהם.

אני אוהב להיטמע בקהל, ולהרגיש את החוויה של האנשים מקרוב, ולצלם את הכל תוך כדי תנועה.
ההשראה שלי מגיעה ממוזיקה, קולנוע ומסעותיי מסביב לעולם. אני גם מוזיקאי, מאסטר בצלילה חופשית, יש לי 2 חתולים ג׳ינג׳ים ואת החברה הכי יפה בעולם 🙂
אני אוהב לעבוד עם אנשים יצירתיים שחולקים איתי תחומי עניין דומים, תשוקה לצילום ואמנות ויחד – אנו יוצרים יצירה יחידה במינה ובלתי ניתנת לשחזור, של זכרונות ויזואלים.

 

הגעתי לסטודיו גברא די במקרה בתור התחלה, לאחר שסיימתי לימודים של שנה במדרשה לצילום גיאוגרפי, שם התמקדתי בצילום פילם, ומעבדת שחור לבן וצבע.

הרגשתי שאני רוצה ללמוד תאורה, ולחקור את העולם הזה. במקרה באותו זמן חיפשו אסיסטנט חדש לסטודיו וקפצתי על ההצעה. למדתי בסטודיו וגם עבדתי, וזו הייתה חוויה מאוד מעשירה בשבילי.
קפיצה של 9 שנים לאחר מכן, ועכשיו אני מעביר 3 מפגשים בסטודיו גברא במסגרת הקורס המקצועי וחווה את המקום בתור מורה, וזה סיפוק שאין כמותו.

לירון אראל


רוצים לדעת אם גם אתם מתאימים?

 

לייעוץ והכוונה כתבו לנו 🙂

 

למידע ופרטים נוספים כתבו לנו:
שלחו הודעה
לוגו ריבוע שקוף

תודה שנרשמתם ליום הפתוח!

פרטים נוספים ישלחו במייל בהקדם

דילוג לתוכן