הסיפור של ורד הדדי

צילום משפחה

 

מאז ומתמיד אהבתי לצלם והתעניינתי בתחום, אבל רק ב 2011 וקרוב לגיל 40 המופלג.. עברתי קורס צילום קצר שהעיר לי את החושים ובתחילת 2012 כשהרגשתי שאני חייבת לבדוק את העניין לעומק, נרשמתי לקורס צילום סטודיו בסטודיו גברא.  מלאת התרגשות ואנרגיות התחלתי את השנה ויכולה להעיד שכל הציפיות התממשו ואף מעבר, ללמוד להיות צלמת, לקבל את כל הכלים, ללמוד ממרצים שהם מהשורה הראשונה בתחומם ובעיקר לחוות, נהנתי מכל רגע!

בסיום הקורס מצאתי עצמי קונה מצלמה, פלאשים ומצלמת פה ושם אבל עדיין לא הצלחתי להתפקס על תחום צילום מסויים, השינוי קרה כשעשיתי צילומי ניובורן לחברה לעבודה, התענוג, האתגר, הרוך, הקסם, העדינות, הטוהר וואוווו התלהבתי! נהנתי! בדיעבד, זה היום שסלל לי את הדרך למציאת הייעוד שלי.

הבנתי שהתחום לא פשוט והוא אפילו מאוד מורכב, מלא ידע ומצריך כל כך הרבה ניסיון ומקצועיות ומאוד רציתי להצליח בתחום, זה התחום היחידי שנגע בי בעוצמה כזאת ורציתי להצליח, אז הגעתי להחלטה לא פשוטה להתמקד אך ורק בצילומי ניובורן, לשים את כל האנרגיות שלי שם, את כל המשאבים, הסקרנות, הלמידה בתחום, רציתי לדעת הכי טוב, קראתי כל מאמר אפשרי בתחום, ראיתי כל סרטון שפורסם, השתפשפתי בעריכות בפוטושופ, קניתי אביזרים ובעיקר צברתי ניסיון עם הקטנטנים שביקרו אצלי, איך להניח אותם, איך לפסל אותם, איך לדייק את התנוחה, איזה זווית מחמיאה, איך להרגיע אותם, איך לעטוף אותם, איך לגרום להם להירדם או להיות נינוחים, איזה אקססוריז הכי מחמיאים להם, איך לייעל את הסשן כדי להוציא את המיטב מהזמן שיש לנו, איך להתנהל מול ההורים וכו’..


 

 

היום אני מצלמת בסטודיו שלי, אבל את הדרך התחלתי בצילומים בסלון הביתי, לפרק ולהקים כל פעם מחדש, עם מעט אקססוריז אבל עם המון תשוקה וסיפוק מכל הצלחה גם אם קטנה.

שמחה שגברא ליוו אותי בכניסה לעולם הצילום המופלא, ליווי חם ואוהב, מקצועי ותומך,

ושמחה שהלכתי עם הלב שלי,

ממליצה לכם למצוא את החיבור, את האמת שלכם וללכת איתה

ורד.

http://veredhadadi.co.il/


 

ורד היא חלק מצוות המורים  בקורס  הקיץ  של סטודיו גברא

 

למידע ופרטים נוספים כתבו לנו:
שלחו הודעה
לוגו ריבוע שקוף

תודה שנרשמתם ליום הפתוח!

פרטים נוספים ישלחו במייל בהקדם

דילוג לתוכן