קיץ בסטודיו גברא – אלי אלגרה וארז באטוס 05/07

העולם שמעל ומתחת – צילומים אתנוגרפיים ותת ימיים    |    ערב אחד. שתי הרצאות עוצרות נשימה 

 

אלי (אלגרה) וארז, בעל ואישה, ישראלים המתגוררים באוסטרליה, מנהלים חיים מרתקים. כל אחד מהם חווה ומתעד בצילומים מרהיבים את עולמו.

הסיפורים שלהם מעוררי השראה.  הם מגיעים לסטודיו גברא לערב אחד, כדאי לכם להיות שם!

ארז ואלי פייסבוק


ארז, שיאן עולם בצלילה חופשית וממקימי ענף הצלילה החופשית בארץ מתמקד בשנים האחרונות בצילום תת ימי ובצילום טבע. בניגוד לרוב הצלמים הוא בוחר לצלם כאשר הוא עוצר את נשימתו. עבודותיו זיכו אותו בפרסים רבים והתפרסמו במגוון מגזינים ותכניות טלוויזיה כמו נשיונל ג’אוגרפיק.
 ארז מתגורר באוסטרליה עם אלי ,מבלה את זמנו  מתחת למים בחיפוש בלתי פוסק אחר אובייקטים מעניינים כסצינה פועמת  וסט מרהיב ליצירת צילומים מהפנטים של עולם המים. בשש השנים האחרונות מובילים ארז ואלי משלחות לטונגה אשר באוקיינוס השקט. במהלך המשלחות משולבים תרגולי יוגה וצלילה חופשית עם שחייה בחברת לווייתנים גדולי סנפיר. תוצאות המפגשים עוצרי הנשימה מתועדות בצילומים של ארז.

הרצאתו של ארז, תתמקד הפעם בחוויית הצלילה עם לוויתנים גדולי סנפיר (Humpback) בטונגה, ובצילום תת ימי בדגש על יונקים ימיים תוך שילוב טכניקות צילום, דוגמאות לעבודות ספציפיות, תכנון וביצוע פרוייקט צילום בסביבה תת ימית ועוד. כל זאת, בליווי צילומים וסרטים מרהיבים.

http://www.erezbeatus.com/ 

ההרצאה של ארז תתחיל בשעה 19:30

 


 

 

אלי, צלמת תיעודית עטורת פרסים, חוקרת ואנתרופולוגית. בחמש השנים האחרונות פיתחה פרויקט צילומי ואתנוגרפי הנקרא “Wild Born” אשר מתמקד בתיעוד חברות שבטיות מבודדות באזורים גאוגרפיים קיצוניים. אלי מתמקדת בתיעוד עולם האישה, תהליכי הריון ולידה בחברות אלה. בעקבות עבודתה על הפרויקט, אלי זומנה להיות חברה בארגון החוקרים והמגלים (Explorers Club) היוקרתי בניו יורק אשר מקדם את החקר המדעי ביבשה, בים ובאוויר. חברי המועדון מוכרים כאחראים להישגים ראשונים מפורסמים: ראשון אל הקוטב הצפוני, הראשונה אל פסגת האוורסט, ראשון הנקודה העמוקה ביותר באוקיינוס, ראשון על פני השטח של הירח ועוד. אלי מכהנת כשופטת בוועדת משלחות מחקר בארגון. בנוסף זכתה בפרסים רבים התומכים בהמשך עבודתה. כמו כן פורסמו עבודותיה במגזינים בינלאומיים נחשבים בניהם New York Times’ Africa Geographic Huffington post, Ocean Geographic  והוצגו בגלריות ברחבי העולם.

מסעה האחרון של אלי היה אל Yamal Peninsula שהוא אחד המקומות המאתגרים והנידחים שבסיביר, הפרוייקט זכה במענק מטעם מועדון החוקרים Scott Pearlman Field – אלי הצטרפה למשפחה ולאישה בחודש התשיעי להריונה למסע בן 45 ימים על מזחלות איילים בטמפרטורה קיצונית של 50 מעלות מתחת לאפס ותעדה כיצד מסתגלות נשים לסביבה כה קיצונית וכיצד סביבה כה קיצונית משפיעה על הלידה.

ההרצאה שלי אלי אורכת כשעה ותלווה בצילומים וסרטוני וידאו ממסעותיה השונים ובמיוחד מהנסיעה האחרונה לסיביר בה שהתה חודשיים עם נוודים ותעדה אותם במהלך ההכנות לנדידת החורף. 

wildbornproject.com www.alegraally.com 

ההרצאה של אלי תתקיים בשעה 20:30

 

 

 

 

 

למידע ופרטים נוספים כתבו לנו:
שלחו הודעה
לוגו ריבוע שקוף

תודה שנרשמתם ליום הפתוח!

פרטים נוספים ישלחו במייל בהקדם

דילוג לתוכן