יונתן אדרעי – De Duchess Anastasia

לאחרונה צילם יונתן אדרעי, צלם דתי הנמנה על חסידות חב”ד, הפקת אופנה לנשים חרדיות בניחוח אצילי. ההפקה צולמה במלון “וולדרוף אסטוריה בירושלים” שהיווה רקע ואוירה המתאימים לאלגנטיות ההפקה.

יונתן, צלם מצליח, המתמחה בצילומי אדריכלות מוצרים ותדמית העובד בעיקר עם עסקים, צילם בפעם הראשונה, מבחינתו, פרוייקט העונה להגדרה של צילום אופנה.

את ההשראה להפקה קיבלה הסטייליסטית: אלינור דניאל ממגזין אופנה בחו”ל שפירסם סדרת תמונות המתארת נסיכה לבית אצולה רוסי: אנסטסיה הנסיכה לבית רומנוב – De Duchess Anastasia.

שיתוף הפעולה בין דניאל ליונתן יצר את אחת ההפקות האלגנטיות והמרשימות בשנה האחרונה.

צילום מקצועי

יונתן, בוגר סטודיו גברא, מסלול לימודים דו-שנתי, סיפר לנו קצת על דרכו בעולם הצילום ועל ההפקה:

“מגיל חמש עשרה נדדתי במוסדות יהודים באירופה ובדרום אמריקה, את המסע הזה התחלתי עם מצלמת פילם שליוותה אותי לכל מקום והייתי מאוד מחובר אליה ולעולם הצילום.

כשהתחלתי את הלימודים בסטודיו גברא הסקרנות גדלה והתעצמה, בזכות הצוות המקצועי בכל תחומי הצילום , למדתי וגיליתי שעל ידי שימוש נכון בתאורה אפשר ליצור אומנות אין סופית, ממש כמו ציור.

הלימוד בסטודיו, צוות המרצים והחברים לספסל היוו חוויה מעצימה, שמלווה אותי עד היום בחיי המקצועיים.

גם כגבר דתי הנמנה על חסידות חב״ד הצילום אינו מהווה סתירה או ניגוד, והפקות אופנה הם דבר שבשיגרה בעולם שלנו,  כמובן במגבלות הצניעות.

אני אוהב ליצור, לחשוב שונה, להביא את הזוית שלי לעבודותי והפקה זו אפשרה לי להרחיב את היצירה גם לתחום האופנה. אני שמח על התגובות  להפקה ומודה כל יום על הזכות לעבוד ולהשתכר בכבוד ממשהו שאני כל כך אוהב ונהנה ממנו.


צילום: יונתן אדרעי

סטיילינג: אלינור דניאל

שיער: Sarah Raviv

איפור: חני מלכא

דוגמנית: שוהם בן משה

 

ביגוד: נעמה בצלאל+גליטה+סרטים

פרחי איריס בית שמש

כתרים ועגילים: moran hava

תופרת: רחלי טהוליאן

לוקיישן: וולדוף אסטוריה ירושלים

 

 

 

למידע ופרטים נוספים כתבו לנו:
שלחו הודעה
לוגו ריבוע שקוף

תודה שנרשמתם ליום הפתוח!

פרטים נוספים ישלחו במייל בהקדם

דילוג לתוכן